A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

felhívott egy hölgy. már tulajdonképpen ez nagyondurva, mindkét része (hogy felhívott bárki is, meg az hogy egy hölgy), de most nem erre akarok kitérni. megkérdezte, hogy oktatással, felnőttképzéssel kapcsolatban feltehet-e néhány kérdést, mondtam hogy persze. (ez kicsit olyan, mint hogy "kérdezhetek valamit?" amire mindenki igennel válaszol, mert azonnal baromi kíváncsi lesz) először is megkérdezte hány éves vagyok, amire rögtön bevallottam, hogy mennyi. aztán megkérdezte, hogy mivel foglalkozom, mondtam hogy oktatás, erre elkezdett nevetni, megkérdezte, hogy és mit, mire mondtam hogy nappali és felnőttoktatás és az iskolám nevét ahol. erre már mégjobban nevetett, mondta, hogy ő meg melyik másik győri iskolának dolgozik. megállapítottam, hogy akkor tulajdonképpen konkurenciái vagyunk egymásnak, majd elköszöntünk :)
érdekes még, hogy honnan lehetett meg a számom, mert ismerősök tudják, hogy nincs szükségem oktatásra és ezért nem adnák tovább, ismeretleneknek meg szintén legtöbbször valami hasonló ügy miatt adom meg, tehát ők is tudják, hogy mivel foglalkozom... na mindegy, legközelebb megkérdezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr822455764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása