A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

azon gondolkodtam, nem menne-e jobban a dolog, ha videóblogot csinálnék (= nem leírnám, hanem elmondanám a dolgokat, az olvasó meg nem olvasna, hanem Play gombra megjelennék és elmondanám "élőben"). egy csomó poén jobban hangzik élőszóban, de hajlandóak-e az emberek engem nézni ezért cserébe. ja, és hajlandó vagyok-e megfésülködni a blog kedvéért - nem vagyok méltó hozzá, de muszáj idéznem: avagy hajlandó vagyok-e frakkot felvenni a libasültem kedvéért (megfejtéseket a szerkesztőségbe)...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr572131634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása