A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

jött délután 2 hittérítő, néhány mondatos felvezető után elárulták hogy nemsokára vége lesz a világnak. kérdezték, hogy hiszek-e Istenben, mert tudományos bizonyítékok vannak mindenre (azt nem mondták, hogy más elbírálásban részesülök-e a világvégekor, vagy hogy ez miért lényeges), a Biblia tele van mindenféle utalásokkal, és mondták hogy a teremtmények létezése igazolja a teremtő létezését, erre szerencsére csak annyit mondtam, hogy nem igazolja, és próbáltam magamban leküzdeni azt, hogy ezt a hibás következtetést kihívásnak vegyem egy logikai eszmefuttatásra, mert tudtam, hogy nem harcolnának tisztességes eszközökkel. csak én meg rendes gyerek vagyok, nem szeretem becsapni az ajtót csak úgy, muszáj finoman leráznom őket ilyenkor (bár a telefonos zaklatókat már szó nélkül leteszem, amint elmondják hogy mit nyertem, amennyiben...).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr21715226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása