A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

vásároltam egy ilyen supershop-os boltban, a pénztáros megkérdezte, van-e kártyám, annyit mondtam "Nem." és nem is mert erőszakoskodni hogy "register now!" mint ahogyan szoktak, aztán megláttam a blokkot, rá van írva, hogy "ha lett volna supershop kártyája, 15 pontot kapott volna." na mondom, rúgjál belém azér :) de nem is ez a lényeg. volt nekem supershop kártyám, gyűjtögettem, még egyszer valami vásárlásnál fel is használtuk azt a pár pontot. akkor hagytam abba, amikor egyszer a boltban olyat láttam, hogy egy néni elfelejtette odaadni a kártyát (vagy a pénztáros bénázta el, nem tudom már), majd a pénztár mellett állt addig, amíg nem jön valaki, aki hasonló értékben vásárol és nincs supershop kártyája és akkor az övét jóváírják neki. 8 pont, 8 forint. mondjuk ekkor olyan környéken laktam (Bp), ahol mindenki ilyen volt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr33795050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mertcsak 2008.11.30. 00:51:15

Váltson SUPERSHOP kártyát MOST!

A dec.31-ig kiváltott kártyákhoz akciós öregasszonyt adunk ajándékba,aki ön helyett áll sorba és minden fel nem használt pontot az ÖN kártyáján irat jóvá!

Ugyanitt akciós sör kapható!

Valamint jó eza blog,de minek?!
süti beállítások módosítása