A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

amikor hazaértem ma délután, nem volt áram a lakásban, mint kiderült, az egész lépcsőházban (megnéztem, mindenkinek állt a villanyórája az emeleten), aztán később az is kiderült, hogy még szélesebb körben de nem nyomoztam tovább, nem érdekelt annyira. nem estem nagyon kétségbe (bár gondolom páran nem erre tippeltek volna), elfoglaltam magam, megöntöztem a kertet meg megetettem a halakat :) aztán visszatért az áram, én bekapcsoltam a gépet - az egyik szomszéd meg azonnal a porszívót :) lehet, hogy ő nálam sokkal nagyobb pánikban volt, hogy úristen, már negyed órája nincs áram, a lakás meg koszos, mi lesz most :D én inkább azt gondoltam át, hogy mi van a fagyasztóban, amit hosszabb áramszünet esetén azonnal meg kell enni, ettől meg is éheztem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr452902103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása