A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

 osztálykirándulni voltunk Budapesten (másik történet, most nincs rá idő), bementünk mekibe a Baross téren (gy.k. Keletinél). vécé a pincében van, mi az emeleten találtunk asztalt, de kezet akartam mosni. van fent is pult, amire a tálcákat lehet letenni, alatta szemetes, meg van rajta csap is. egy droid pakolt valamit, odamentem, megkérdeztem kezet moshatok-e. azt mondta, lent van a vécé. nem erőltettem tovább, gondoltam, már így is a szellemi határokat feszegettem, lehet, hogy nem is szabad nekik emberekkel beszélgetniük, hát visszamentem az asztalhoz.
slo kérdi:
- na?
- hát, egy másik kérdésre kaptam választ.
- megmondta hol a vécé?
:D

(ekkor még lementem a vécébe kezet mosni, de evés után amikor elment a droid kezet mostam fent még egyszer, tisztára mint a lopakodós számítógépes játékokban, amikor meg kell várni, amíg hátat fordít, vagy elmegy az őr)

ja, eszembe jutott a másik, amikor a győri mekiben a vécében a néni megnézte a blokkomat, megállapította belőle hogy ketten vagyunk, és megkérdezte, hogy a másik nem akar-e mert ezzel ketten is lehet... (nemtom, mintha ezt is megírtam volna már, de nem találom hirtelen)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr1002875846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása