A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

felébredtem reggel ébresztőre, nem néztem rá naptárra, de tudtam, hogy kedd van. de rögtön elkezdtem gondolkodni, hogy akkor mi volt a hétfővel. nem emlékszem a hétfőre. hétfőn van egy lyukasórám, amiben ki szoktam menni boltba. de nem emlékszem sem arra hogy kimentem boltba, sem arra, hogy mit csináltam ha nem. és EBBŐL rájöttem, hogy nem kedd van, hanem hétfő... furcsán működik az ember agya, amíg minden daemon el nem indul rendesen :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr492818180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras-ka 2011.04.19. 20:56:55

főleg a délutáni kóma-szerű 3/4 órás alvások után érdekes a bootolási folyamat, amikor percekig pörög a merevlemez, amíg végre szinkronizálunk a szerver-idővel (milyen évezredet írunk??), és a GPS-koordinátákat is megkapjuk
süti beállítások módosítása