megint sorozatot indítok, majd mindjárt érhető lesz, mire gondolok a címmel. olyan, nagyon marketinges okoskodós dolgok, amikkel messziről láthatóan vagy semmilyen, vagy pont ellenkező célt érnek el, mégis használják, mert valakinek jobb volt a meggyőzőképessége, mint a logikája.
1. amikor a tévéműsorban a legizgalmasabb rész előtt dobnak be egy reklámot. azt hiszik, hogy majd mindenki tűkön ülve nézi végig a reklámot. nem.
a) elkezd kapcsolgatni, talál valami érdekesebbet és soha nem jön vissza
b) lekési az izgalmas részt, és marha mérges lesz, és tényleg elmegy valami mást nézni
2. amikor a rádió .45-.50-.55-kor kezdi a híreket, hogy majd ők lesznek a legelsők. nem.
a) az ember le fogja késni, átteker egy .00-s rádióra, majd ott is marad
b) meghallgatja a .45-ös híreket, majd átteker a .00-s rádióra, ott is meghallgatja, és ott is marad
aminek lenne értelme: pont később kezdeni a híreket, hogy aki valamelyik .00-son lemaradt róla, az meghallgathatja még egyszer, és valószínűleg örömében ott is fogja felejteni magát.