A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

kis gubanc van az egyik Linux szerveren, reggel óta 10 percenként üzent a Cron Daemon (ő így írja a levél fejlécében), hogy egy lock fájl létezik, nem tudja létrehozni. kicsit vártam, hátha elmúlik (nem múlt, bár a lelkem mélyén nem is igazán bíztam benne, megadtam az esélyt), aztán letöröltem a fájlt és újraindítottam a démont, ne csodálkozzon. szinte azonnal jött a levél, hogy a fájl nem létezik, ezért nem tudja törölni. hát bocs. akkor hagyjál békén, ezután oldd meg egyedül :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr372081065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása