A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

kaptam spamet a jojatek.hu-tól. persze, igazából nem spam, mert a regisztrációval elfogadtam mindent, eladtam a lelkemet, stb. (essünk túl azon, hogy minek regisztráltam oda, jó? mehetünk tovább?) de kötelező biztosítás váltós spamet kaptam tőlük és ezt pofátlanságnak tartom. tulajdonképpen legális a dolog, hiszen beleegyeztem, ők betartják hogy az adataimat nem adják ki harmadik félnek, arról meg nyilvánvalóan nem tehet senki, hogy már a második fél is a világ összes dolgát reklámozó cég... de azért ezzel valamit tenni kéne, ez nem fair. én egy bizonyos témájú weboldalra regisztráltam magamat, de cserébe MINDENRŐL kapok spamet. (sajnálom, muszáj spamnek neveznem akkoris) ó igen, van választási lehetőségem: vagy nem játszok a weboldalon, vagy ha igen, holnap még a házamat is eldózerolhatják cserébe. arra kéne kötelezni a weboldalakat, hogy választhassak spam kategóriát, vagy arra, hogy csak olyan témájú spamet küldhetnek, amilyen a weboldal. persze a reklámozóknak egyik sem jó, hiszen az e-mail ingyenes, árasszuk el a világot vele, hátha 2 ember vásárolni is fog. akkor adóztassuk meg a reklámcélú e-maileket, hátha jobban választanak célcsoportot. vagy legalább kérdezzék meg, hogy van-e autóm.

Címkék: morgás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr991514809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása