A blog lényege

változóan vicces teljesen véletlenszerű részletek az életből. a valósággal való mindennemű egyezés a valóság bűne, a szerző nem vállal érte felelősséget. tartósítószert nem tartalmaz. a tájékoztatás nem teljeskörű és nem minősül ajánlattételnek.

én még azt hittem, én vagyok a vicces. és akkor olyat olvastam az újságban, hogy elszégyelltem magamat. az egymásnak üzengetős - vagy inkább 40 éves fiúk társkereső - rovatában. (én már lassan fiatalembernek se merem mondani magam nem hogy fiúnak de most megint nem ez a téma, ne térítsem már el magamat). a hirdetést nem közlöm le (37 éves férfi), csak egy mondatot, egy nagyon rövid mondatot belőle. figyelj: "Komoly kapcsi." kész. nem fordítom le, jöjjél rá egyedül. én ilyet nem tudok, ennél tömörebb vicc nincs is. akkora oximoron, hogy ha nem könyökölök rá az újságra gondosan, fekete lyukká rántja össze azonnal. ha nem írnék többet, akkor örökre a hatása alá kerültem és soha többet nem merek vicces lenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flashy.blog.hu/api/trackback/id/tr28801827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása